Friday, November 2, 2012

Picture tell you Everything :D

Tuhaan jagakan diaa dia kekasihku kan tetap milikkuu
 Akuu sungguh mencintai sungguh menyayangi setulus hatikuu
-Najwa Rahman-

 -Penang In Memory-

yayyy seri dengan nurul dapat kad jemputan yang paling cuntekk (cun + cantek)

thanks Nabila Zailani *seronok taak akak mention nama dalam blog* ^_^

Jamuan form 1 form 5 the best (:

thanks junior for everything

95 community love you 99 legacy <3

-L stands for love-

* 1 nasaie menjadi saksi *

aaaaaand thanks for the 'ole ole'

Agaiin , thanks to them *naimah dengan kembar*

for the cakes <3

Homemade ^^

* 1 Bukhari in memory *

- Jamuan PB-3 -

makanan gila gila banyak dan sedaap

thanks form 3 :D 

I love thiiisss ehh we love thiiiiis :DD

senior PB-3

we will miss this trust me

Dayah *tudung pichh* comel ^_________^

muka dia paling merah time majlis restu ilmu Haha ^^
-HaizaIzhar-


Doakan kami keluar berita (:
- Pelajar Cemerlang SPM 2012-


kemas dewan sesamaaa :)


Stop pretending , saya taknak muka nii adaa time SPM (:


Kita straight A same same tauu Meen , Ainaa , Aieen :)


Lepak lepak sebelum SPM (:

Take care (:

thanks to them

nanti lepas SPM kita lepak lagi eh. lepak kat tepi pantai. sambil main gitar. buat lagu sendiri. buat video. kenangan sebelum masing masing overseas.

kak long belanja thiiis *baru dapat gaji :P*

tadi balik sch terus lepak jayjay dengan kak long and bedah*qash*

pergi cek duit kat BSN ohh maiii bila bonus nak masuk ni >< Hard disk dah tunggu lamaa daaah kat kedai tuh. mengharap satu keajaiban tuhan. 


ini kak long. dia kakak saya. dia dalam kesedihan. sekarang dah pukul 2.30 minit pagi. dia masih belum boleh tidur. banyak betul masalah dia. tapi saya selalu pesan keep smiling. memang selalu pun. fahamkan majaz dekat situh. saya lagi tembam lagi moook dari dia. sebab dia kat hostel tak cukup makan. saya kat rumah bertubi tubi makan. nanti kat hostel saya kembali kurus. maksud saya kat jordan nanti. doakan saya. 

Isnin ni saya SPM 
kepada mereka yang datang jumpa saya time restu ilmu tuh saya dah maafkan. jangan risau ye. saya tak simpan dendam pun. cuma ada sikit pesanan untuk merekaa jangan terlalu mudah buat persepsi sendiri dan pentingnya janganlah ye percaya cakap orang bulat bulat. itu cukup tak manis kalau nak masa depan yang cerah.

kesempatan ni saya mintak ampun ye

ehh sebelum tuh ada announcement nii
tolong pulangkan al-Quran dari makkah dengan selipar saya. tak comel curik barang orang. hidup tak berkat. takut nanti mati tanah tak terima. haa kaan saya dah emoo. please yea sekiranya ter-nampak Al-Quran warna kuning tuh ada nama and num phone saya dalam tuh. return back eh. and selipar tuh warna merah *fipper* saiz 7 . nak jugak mention ><

and bufday saya lambat lagi. bulan empat tahun depan. tak yah lah ye nak main nyorok nyorok. please , saya rindu Al-quran tu :')

Saya mintak ampun maaf yea zahir dan batin. halalkan segala nyaa. kosong kosong ye. and guyss yang dah pindah sekolah tuh Goodluck. 

Selamat malam Assalamualaikum :)


Tuhaan jagakan diaa dia kekasihku kan tetap milikkuu
Akuu sungguh mencintai sungguh menyayangi setulus hatikuu
- Jumpa di Syurga , InsyaAllah - 

dia pakwe terbaik. I love you Umar Hasif <3

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment