Saturday, October 27, 2012

Al-Fatihah buat arwah :')


"tengok gambar nii"

"dah tengok dah"

"fine"


Assalamualaikum salam penuh kasih sayang

untuk pengetahuan semua saya letak gambar saya dengan izzah yang ni as wallpaper phone so that everyday I can see izzah face

tak sangka dalam masa yang terdekat ni izzah ditimpa musibah yang sangat besar
sangat besaaaaaar weehh

Ayah izzah dah kembali ke rahmatullah *amek tisu lap air mata ye* Guys , lagi seminggu je nak SPM and ayah kandung sendiri kembali padaNya.How she face it ? Izzah I know you are strong. kalau izzah tak kuat mana mungkin Allah uji demikian rupa kan.

Allah, kuatkanlah Izzah :''(

seawal 5 pagi baru saya ter-baca mesej dari bidin aiman dan husna. terus berdoa Ya Allah lindungilah ibu abah yang dalam perjalanan ke kedah. dan saya hantar one text pada parents untuk mendoakan Izzah. Aiman ajak ziarah Izzah. Niat di hati memang nak pergi sayangnya izzah and family akan ke kampung jam 8 pagi. hanya doa dapat kami susulkan.

dan phone berbunyi tanda rakan rakan lain sedang forward mesej untuk sama sama mendoakan Izzah.thanks epul and najwa. tak lupa forwardkan kat aku jugak. and sorry tak dapat reply.

you never know how strong you are
until being strong is only choice you have

-Last , I love you Izzah-

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment