Friday, October 26, 2012

Study group , better late than never <:

study study jugak makan jangan lupa ehh

hai ^^ *waving dan buat muka comel* 

How's study ? going better ? hikhik <:

here my story


on thursday member of BTHO gather kat Mcd. planning asal saya farah lee dengan aimi je kat situh.tapi dah rezeki nak jumpe boboyy yang study kat situh jugak kan.maka ter-jumpa lah mereka.

Hafiz Hadi Aiman Azizul Faqua Padil


dan kami kami buat soalan ramalan sejarah yang Dr Rafaie bagi tuh. dah siap and dah fotostat pun. sorang kene bayar satu hinggit. dengar taak ? haha

next dua satu per lima petang gerak rumah hafiz hadi sambung study group

yang join ada aqlan muaz aimi farah hafiz and me
sebenarnya mereka study fizik cane lif boleh naik turun kipas boleh berlari dan saya study add math sesorang haha

then bila tak paham jerit kuat kuat "aku nak tanya nii"
aqlan pun datang ajar trigonometry.dia bagi formula yang dia cipta let x as 4.waah style kan buat formula sendiri patu ajar orang. 

masa lepak dengan budak sina macam tak percaya belajar dengan budak science kan.kita nii terhuyung hayang dengar segala macam benda pasal science tuh.tapi mereka baik. layan saya macam bukan orang asing. and saya sempat rakam moment hafiz hadi bagi explanation kat merekaa. ada masa nanti saya upload ye.

and thisss dah upload :)


dan ibu hafiz hadi kasi makan lepas study

here some of the food



for the first time I taste this dessert
seriously , delicious <3

thanks to them kita semua doa same same biar semua success dunia akhirat eh
95 batch can do it :)

-Kalau member boleh dapat A+ for account why not me ? -




Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment