Friday, October 12, 2012

Aku nak kau tahu .




aku tak mampu nak ceritakan semua apa yang sebenarnya terjadi
kerna aku tahu pasti ada keraguan di hatimu
walaupun sedikit
apa yang aku nak kau tahu
semua maklumat tuh ada dalam blog aku
sesiapa pun boleh kenal aku 
hanya melalui blog

aku tak suka mention masalah dalam facebook mahupun twitter
tak suka
sebab tak professional
 blog tempat aku tulis apa jadual aku hari ini
itupun aku tapis
itupun aku kiaskan
itupun aku pikir empat enam kali untuk tekan publish

aku sedih kalau kau percaya cakap orang bulat bulat
aku sentap
apa makna persahabatan kita selama ni

hello
cukup buat cerita aneh aneh
itu bukan sebenarnya
kau cerita dari sudut kau sorang
ada kau fikir hati dan perasaan yang lain

satu lagi
sedih camne pun aku
Allah tempat mengadu
ibu tempat aku luahkan
 bukan kau

apa lagi ujian ini ya rabb
aku mohon kekuatan
hanya Kau yang mampu
hanya Kau yang berkuasa

kau leraikanlah simpulan ini dengan baik

mari
teman aku basahkan anggota wudhu'
sujud padaNya

Sincere,
NurulayuniKhalib
 

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment