Monday, February 27, 2012

Diari Hari Ini , Tahajud Kekuatan Diri.


Alhamdulillah , baru sudah buat Homework :D just yang kena hantar besok je lah.hihi. Last week , lepas rehat tak masuk kelas pasai tuh Homework duk adding je ><

Doakan saya dan kawan kawan untuk preparation Wakil Daerah 24 Mac niy ye (:
Thankyou 

Actually, ada something Happen today. And because of that,I'm rushing completely my Homework.Nak hupdate.kihkih.

Tadi kat Dewan ada Akademi Pengawas siri 1 sesi 2012.Biasalah ta'aruf kaan (: Then , sampailah turn saya Introduce kaan "Nama saya Nurul Ayuni Binti Khalib , Saya amek akaun pasai tak minat science..... " 

Donni : ehh , adeq tuh dengar tak nama kakaq niy sapa ?
Adeq : dengar dengaaar :D 
Saya : Kalau dengar , siapaa siaapaa ? cerbitauu.
Adeq : Kakaq Ummu Jannah kan :D 

Adeq tuh buat saya leleh.Seriously kayy , tak tipu.

Balik sekolah tadi jam enam petang sebab Post mortem Lama siket.Balik Balik Solat Makan terus Buat Ekonomi asas.Lepas mengaji tadi pun , sambung buat Homework lagi.Tibaa , ibu abah tegur "Banyak lagi ke Homework k.ngah ? , Ibu tengok K.ngah niy dah penat sangat, banyak benor aktivitinyaa.....dan banyak lagi ibu abah cakap "

Parents : Tahun niy K.ngah SPM kan ?
Me : yesss :')
Parents : Sudah2 letu busy nyaa.Focus on study.
Me : *teringat sir cakap lagi 4 month nak Trial*

Next Week Exam UP1.Chaaayook , semangatt.Ibu abah dah letak harapan dekat anak diaa.Jangan kecewakan mereka :') Ustaz selalu pesan , man jadda wa jadda.

Starts from today , mesti kena pakar dalam any topic kayy.Sehari 1 Topic. Selagi tak pakar , Jangan tidur. Pelajar Cemerlang mereka sentiasa menjaga hubungan dengan allah. Tahajud Kekuatan mereka.Guru saya ada pesan , masa muda ini lah kita nak buat banyak Amal Ibadah berganda-ganda kerana apabila kita sudah berumur , kekuatan kita tak sama macam masa kita muda-muda dulu.

Dah pukul satu, besok sekolah. Moh lee kita tidur.
Assalamualaikum (:



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment