Sunday, March 4, 2012

I'm Succeed Today (:


Assalamualaikum (:

Semalam kan pergi Perpustakaan Negara kan, nak Belajar kan dengan Awek SPM kan dengan Belalang kan.Planning asal kan just nak Study dekat Perpustakaan Tasik Cempaka tuh je kan tiba kan Katup pulak kan.Hampa hati betul lah kan. Abah pun hantar kan dekat Perpustakaan Kuala Lumpur kan yg dekat dgn dataran tuh kan. Pun tutup jugak kan. Bengang dengan keling yg tak paham bahasa tuh kan ! Terus Call Abah , and abah hantar dekat PN (:


hihi (: eksaited sangat masuk dalam bilik muzik tuh sampai terlelap ><


Milo ais Dalam kenangan kan gendut (: 

Tadi sampai je school budak budak semua tanya best dok pergi PN , dah habis baca Buku kat PN , haihh macam macam laah ! Saya senyum (: 

Hari niy saya Berjayaa melaksanakan Visi dan Misi Saya ! 
Wish me Congrate , Please <:

Tadi kan time Exam Syariah , Saya sempat tidur. Saya mimpi Buruk. Sedih :') Saya harap mimpi saya tak jadi Kenyataan. Pengajarannya , Janganlah tidur time Exam Lagi lagi Nak SPM tuuh :D *mengata diri sendirik*

Okayy , Goodluck semua ! Besok Exam lagi  , doakan Saya dan Kawan2 XD 



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment