Thursday, November 29, 2012

Untuk awak


Dah pukul 12 dua minit dah

Nurul baru sudah buat video

jom qada' study :))
- 3 papers to go-

ops I would like to share something with you my readers.know what ? just a simple advice for you and me and us.

penah dengar cerita umpama majikan dan pekerja ?
okayy guyys major of the person nowadays bila dapat something yang gila best terus accept haa okay okay yayyy I got this and that kaan ? For example, bila pekerja dapat duit yes akhirnya dapat jugak hasil titik peluh aku ! tanpa memandang majikannya puun kan.kalau pandang pun just for a while. ohh thanks my majikan :)

next bila majikan punya kewangan tak equal si pekerja pun ohh okay takpe aku boleh bertahan lagi ni. haa be strong ! 

and for the last bila syarikat majikan muflis baru pekerja nak pandang atas.melihat majikan tunduk malu sebab sebelum ni nothing effort to make the situation becomes normal.

yes the same thing like us
when we got something from God we just happily enjoy it 
then Allah test us
Ohh I just can carry out of this 
Allah test again with understorms situation
then now we look upwards and ask Him for forgiveness

Guys this is lesson for us. I've read the one of the book "bila kita bersyukur dengan nikmat yang Dia beri. maka nikmat itu akan datang lagi dengan lebih bernikmat" so jangan memalu to say Thanks God I love you Alhamdulillah for this and this :))

just to remember for you me and us. have a good night and best dreams. take care of yourself. pray for me and us. 

"allah is watching us"

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment