Thursday, November 29, 2012

. . . . . . . . . .

"Ya allah tak sabarnya nak habes paper Bioo nii. Siaplah wehh 3 setengah nanti aku qada' tidur. aku main game. main phone. " 

Wehh wehh zohor cepatt

Al-Fatihah...Aamiin...Ya rabbalalamin...

Weh sumpah bedebar nii wehh cuak nii nanti korang dah habes paper aku sesorang bace buku aku sesorang study .. haa ya allah kenapa dengan akuu nii ! 

*keseorangan di dorm A-2*

jam dah dua setengah nii 1 jam lagi balik lah dorang tuh. *Emm ngantuknyaa,tidurlah kejap* 

"ehh tulis note sikit lah mintak tolong dorang kejutkan"

Assalamualaikum Gengg 
Congrate wehh dah habes paper yang quiet tough tuh !
Nurul nak mimpi kejap soalan apa yang kuar exam besok
Nanti dah balik tolong kejut Nurul yea !
sebabnya besok Nurul exaaam
Kalau Nurul tak bangun jugak simbah air..tak bangun jugak ? simpah api taw taww !
tapiii kalau tak bangun jugak maknanya Nurul dah pergi buat selamanya :'((

Jam 3 setengah aku terjaga dek kerana kesumbangan suara budak sains masuk Aspurii.Ehh dorang nak masuk dorm tuh.*tutup muka dengan bantal* 

"Hooorayy hoorayyy dah habes paper bioooo"

"weehh gila ahh dia nii ! cer bace ni wehh" 
-NajwaRahman-

"manaaaa ? manaaaa ? "

*si tikus baca dengan kuat*

"NURUUUUUUUUUUUL BANGUUUUN ! BESOK EXAAAAM KAAANN !!"

Hemmm dah balik ? 
*kepurapuraan*

((meriahnyaa dorm petang tuh sampai aku yang nak pekse besoknya pun tak jadi study))

-Naaah ni gambar dari picasaa-

banguun wehh bangun subuhh 
-aten mengejutkan-

rutin seperti luar biasa

"weh korang jom teman aku mandi"

taknaaaak 

*fine aku gerak sesorang*

balik balik dorm je gila sunyiii.kipas pun hilang nafasnya.ehh mana dorang semua nii.emm biarlaah 
*tarik buku akaun sambung study*

nak cari untung bersih ni modal akhir tambah ambilan tolak modal awal tolak lagi dengan modal...
*kriing kriiing (ahh gila kuno bunyi henset aku)* 

"Heloo ayuni ! kiteorang kat kedai nii nak order anything taak ? tapi nasi lemak tak boleh lah nanti kau ngantuk exam nanti. kau nak milo ais eh ? nanti aku orderkan"

"wehh nak makan jugaak Emm kuew teow takde ? "

Seri : bihun ade lahhh , *jerit dari taman sri rayaaa*

"haa bihun ade laaah , nak ke ? "

Haaa naaakk ! 
*wehh fly tak ajaaak akuu kaaan :(*

tuuutt tuuutt

((talian diputuskan dibimbangi bil tinggi))

Elok je member balik dorm meriah bercerita pasal budak bomba tu kan. And Sabrina tu takyah over ohh :'(( Seri thanks belanja kita kita taw taw ^___^ Aten thanks sebab tau tau je kita suka milo ais :D Wanii thanks sebab tak ngorat diaa haha faraah haha emm thanks pemadam tuh and the pictaa before exaam toin toingg >< Aliaaah thanks for the wishes !

Seri : Yuni nanti prepare fizikal mental semua bila kitorang dah habes paper Quran sunnah rabu nanti.
Yuni : emm haaa okayyy :'(((
-Ekonomi please be nice to me-

-cash dari webcam-

Guyys jangan ahh tinggal aku sesorang lagii Ok bai :)


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment