Sunday, June 24, 2012

community cool ^^

Hai assalamualaikum (:

Maaf, saya sibuk. Sibuk dengan dating denganNya. Cewah cewah hidung tinggi melangit. 

Hai guuyyyss ^____^

Hati sehat ? Kalau tak.. pergi lah jumpa doktor hati mintak penawar. sekolah saya busy dengan macam macam. kesian cikgu cikgu terkejar kejar nak habiskan silibus. budak budaknya lagi lah sian kene curik curik masa nak study.

pelajar samten kalau tak kene marah dengan cikgu memang pelik

 Hai Jane ^_^

rindu kan nak pakai uniform nenas tuh. bawak motor pergi masjid. balik sekolah lepak minum air kelapa. duduk bukhari. makan nasi ikan. dah dah naty leleh dia. lepak Jane even 95 community jauh dengan kamu tapi kita dekat di hati. kita tak lupa. kita bersatu hati. sampai syurga will be, insyaAllah <3

Ni Muzakirat Tafsir Form 4

You know what, time PMR dulu struggle jugak.SMA struggle last minute.ESPIEM nii , alahai sedih kalau bukak ceritanya. Geng, stop busy dengan benda alah kat sekolah tuh semua. Kita mula pass up kat junior. Didik mereka dengan ilmu yang kita ada sebaiknya. Jom kita bukak buku. Sit together. belajar sama sama. tak tau tanya. Result Mid term kita teruk kan ? jadikan itu sebagai penanda aras diri kita *pesan Miss diana* . Mari kita ulang sejarah sekolah. yang pernah kita cipta tahun 2010 lalu. bukanlah sesuatu yang mustahil. andai usaha jalan seiriing. -percaya dan yakin padaNya-

Kawan biar beribu berjuta pun takpe tapi BerKasih biar pada yang Esa
*comel kan statement Nurul*

Hai Danie ! Jangan suruh aku padam gambar ni. jangan risau lah blog aku takde follower. takde sape nak usha gambar kau dengan adik Lina ni. rezeki kau dapat jumpa Megat dengan adik Lina ni kan. naty kalau dah cerah masa depan jangan lupa support community. sebab community kita mahal. tak jual kat Pavii. Thanks lah kat kau dengan lamsah. support aku dalam redaksi. Aimi pun. nanti kita buat Al-falah kasi gempak.Kita buat dengan community kita ramai ramai. mesti lagi gempak (:

Hai Efan Hai Bidin (:

mereka kalau ber-komen kat FB pelik pelik. lupakan itu. bidin tuh full name dia Hafizuddin. time introduce kat kelas form 3 dulu dia penah cakap yang cita cita dia nak jadi budak tahfiz. cool wehh ada kawan budak tahfiz. Baru baru ni syariah islamiah dia dapat highest. sebelum exam lagi ustazah ada cakap siapa dapat highest dalam subjek syariah dia dapat ikut lawatan ke mahkamah syariah. so then, bidin ni dapat lah join. gempak kan dia.

 actually, nak share something. masa saya revise syariah sebelum exam saya ada letak niat nak join lawatan tuh. tapi bila dapat result. sumpah tak memuaskan. rasa peluang tuh tipis sangat nak join. tiba time kat bilik guru wannas panggil saya mintak tolong informkan kat kelas, 10 orang yang dapat pergi lawatan tuh. terkejut nama saya ada. yea, saya nama terakhir. yang kesepuluh. How can I got it ?

wannas cakap sepatutnya asma dengan ikmal hisham yang pergi. tapi ustazah munyra cek paper 2 syariah siapa lagi tinggi. dah check it out tuh nama saya dengan afifah naik. Alhamdulillah :')

See niat sangat memainkan peranan.

Fatin Amirah and Seri Ariful pun join. diorang memang highest. 80 something. no matter lah kan. saya ada dengar dari budak ibnu sina cakap, yang nanti dapat pergi tengok kes Rita Rudaini tuh. heee (:

Cukup dengan melihat diri kita *betapa besar KekuasaanNya*
Subhanallah ^_^

-Al-Fatihah buat arwah atuk saya-

Terima Kasih


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment