Sunday, April 15, 2012

luahan bufday gurl (:

Bismillahirrahmanirrahim
 
Hai gadish icon. Hati awak sihat ? Kenapa awak macam kecewa jea hari niy ? haa ? takda orang sambut bufday awak ? Awak tidur sorang sorang ? Semua orang buat awak sentap ? ohh Gadish Icon lepak lepak pasti ada hikmah kenapa awak rasa macam macam hari niy.

Tepat jam dua belas malam bersepah orang wishing. Biasalah, bornday kan ! Malam tadi My family takde, depa balik kampung, then member lah teman tidur kat rumah. ada Jane Scandavia ada Seri ariful ada Fatin Qasrina ada E ehh 3 orang jea yg tidur rumah. E tuh saja ngada ngada hahaha. Mereka tidur awal, sengaja letu tak mau sambut my bufday. Fine ~ 

Malam tadi saya tidur pukul satu ke dua ke tiga ke empat ntah. subuh pun gajah alahaii. dah bangun tuh, budak 3 orang lepak bilik macam meeting kan. saya duk ruang tamu alone.*saja bagi peluang dorang discuss utk birthday party* dah lembap sangat bertindak macam macam alasan mereka bagi pagi tuh kan saya pun pura pura ngantuk ! aleh aleh betul betul tertidur. *again, saja bagi dorang timing nak planning* haha.

bangun bangun mereka semua dah mandi. Kononnya Epul denga Jane nak balik dah kan. Padahal saya dapat insting ada letu planningnya. takpe takpe Flow dulu dengan style dorang. Then, Qash ajak beli Breakfast. Act , pagi tuh mereka buat saya sentap kan tapi hati kata All Is Well. Tapi terlepas jugak kata kata niy "ada kawan pun takleh nak support". sorry kay tak sengaja.

Dalam perjalanan nak ke kedai, terserempak sudah dengan Halim, Naen, Zul, Ikram, Bador, Azrul semua tuh kan. First thinking, ehh asal dorang datang taman aku niyy ? jap gi saya tanya Qash , Qash pun kata nak lepak rumah Chill kutt. Ewaah , punya banyak highway nak ke rumah Chill jalan sempit jugak dia carik hahaha. ntah ntah nak buat surprise kan. 

Dah sudah beli breakfast Qash suruh bawak motor slow slow pulak. Padahal Jane suruh rushing pagi tuh. Fenin alahaii. Takpe bufday gurl ikut saje tak omeyy kalau rosakkan plan orang.haha. dah sudah ikut semua cakap Qash, dia suruh ikut jalan jauh pulak ! ikut sekolah Perimbun tuh. mak aii , jalan dekat ada nak jugak buang tenaga kan. sokayy flow lagiii ~ 

Alhamdulillah dah sampai rumah. time tuh saya ingat Epul dengan Jane bawak budak budak motor masuk rumah. tuh yang was was nak bukak tudung bila sampai. dah lepak lepak tiba Qash dapat call kata Naen Accident. okay jom buat muka cuak buat buat risau. Kay, saya pun speed sampai nak tercabut paru paru Qash.

Sampai sampai jea geng motor tadi dah lepak kat tepi mydin. Salahkan saya ! Kata mereka : Asalnya naen yang planning semua niy nak sambut bufday saya. tiba naen accident. time tuh Azrul b'pecah dengan dorang sebab nak beli present kan. semua maki saya semua salahkan saya. yes , saya terasa sentap kecewa semua ada.


Awak semua, bila saya sampai jea kat tempat kejadian dah berair mata sebab tengok motor scramble naen yang dah terseret tuh kan. saya nak pergi dekat kat motor tuh tiba Ikram halang. tiba rasa takut. Okayy , saya nampak epul tergelak sikit saya tau awak berlakon. Tapi bila part Jane maki saya habis air mata dah tak boleh tahan kan then saya dah nak bla dah. malu lah nangis depan laki. Tapi Qash halang. then, bador pulak marah marah kaitkan hubungan persahabatn saya dengan jane lagi lah saya rasa terbakar. Jane marah time tuh sangat menakutkan :') 


Lastly, Naen dengan zul keluar bawak hadiah sambil nyanyi Happy Bufday. Masa tuh dorang jhat sangat sangat. Mainkan Perasan Bufday girl especially you, jane sacandavia! 

Paling eksaited bila naen hulur beg yang saya teringin sangat nak beli kat metro time keluar dengan member jumaat lepas.




then, Semua gerak Jusco. Bufday girl belanje makan. 


okay cerita dah habis. bai semua. thanks semua yang wishing di alam maya, real live di asrama dan di mana mana saja lah, yang dah promise nak bagi hadiah yang dah senyum pada hari jadi saya. saya sangat hargainya k.

Thanks Ibu abah yang ada kat kampung then Call semata mata nak wish. Comel lah my parents niy :') as usual, my family sambut bufday mengikut bulan islam.

Again, Terima Kasih :')


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment