Monday, April 16, 2012

luahan bufday gurl #2

Bismillahirrahmanirrahim


entry lepas kan saya ada cerita camne geng sambut my bufday, right ? malam tuh, my family pulak buat surprise party. awesome sangat !

act, saya dah planning nak tidur awal sebab siang tuh dah penat. tiba parents ajak siap nak celebrate. waaah, penat semua hilang. dah siap tuh, saya turun bawah. nampak kak long macam nak gerak tempat lain. cepat cepat saya tanya. then, ibu suruh saya ikut. anak solehah dengar cakap ibu kan.

rupanya nak pergi hambik kek NuRul AyuNi. semangat tak ada kek ? hahaha. then, kak long hantar kek tuh kat kedai makan. saya pun lepak lepak lah situh buat video hari jadik dengan kak long. tibaaa, ramai datang kan sebab my parents ajak all of them sambut my birthday.

ya allah, dah lah my family tuh baru balik dari kampung. then, siap jemput orang taman sambut bufday. mereka sedikit pun tak tunjukkan kepenatan, membuatkan saya terharu :') saya seronok malam tuh bila ada majlis doa selamat untuk saya.
.semangat saya doa nak ke Jordon. 

Thanks ibu abah. i love you forever. 

Malam tuh dapat banyak hadiah (:




.ustazah yang mengajar saya mengaji dari kecik.

.thanks awak semua yang dah buat saya rasa macam puteri raja. 


Pagi tadi kan ada program guru penyayang kat sekolah. Tapi saya tak join sebab last minute cikgu suruh saya join pertandingan forum kat sekolah teknik *bidang terjun* saya tak pernah buat kerja gila centuh. nothing preparation ! nak jadik cerita, balik forum tuh member cakap tadi ada cabutan bertuah utk bufday student yang lahir dari january until april. and my name naik ! sayangnya, saya takde time tuh. Burn Present :(

Forum tadi dapat Second Place. sokay kan takde preparation dapat second place. Spontan ikut sedap mulut jea. tapi alhamdulillah :))

Terima Kasih Semua (:

To Seri Ariful and Ummu Jannah --> aku doakan both of you cepat sembuh. mind set sangat penting utk jalani kehidupan dengan meniti hari hari yg indah (:

wish school Netball team for tomorrow and tomorrow. Our target is to be in a final !



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment