Saturday, March 24, 2012

KTQ PERINGKAT DAERAH

Assalamualaikum tak jawab dosa kalau jawab Allah sayang (:

Alhamdulillah Karnival Tadarus Quran Peringkat Daerah dah lepas. Tuan rumah tahun niy sekolah SMK ENGKU HUSAIN. Kasi depa bangga sikit ! Okay , saya dah buat yang terbaik. Teks syarahan saya completely terbaiik masa pun ngam ngam. Clash time Spontan sikiit. Padahal ustazah Azarina dah bagi hints buat kisah Sultan Muhammad Al-Fateh. Malangnya saya tak paham paham apa yang cuba ustazah sampaikan. Dan saya terus flow dengan own idea (:

Aten dengan budak cemerlang SPM (:

masa dengar taklimat syarahan. Tiba kan ada orang pegang bahu dari belakang. Terkejut daah ingat sapa kan rupanya Aten ! bahagia kan muka bila ada supporter datang. Ibu tak dapat datang sebab ada Function dengan group yassin dia. Jane mengada ngada buat road run hari tuh jugak ! then , aten lah teman tasmik support bagi idea semua. Thanks Gengg (:


hamboii besar nganga :0 kalau cicak masuk pun tak sedar tuh.hahaha ! masa niy kan awak, fikiran dah terganggu sebenarnya sebab budak budak kat luar tuh semua kecoh kecoh pastuh ramai ramai masuk nak tengok saya bersyarah. Tapi mata maintain pandang Ustazah (:

Ustazah Azarina (:

Ustazah Azarina banyak bagi support. Dia ada dengan saya dari mulanya buat teks syarahan sehingga saya pegang trophy kemenangan. Dia kuat tabah baik banyak ilmu sopan lemah lembut yang penting kalau dia menjawab soalan muridnya tak pernah nak terus meletakkan hukum.Dia bagi situasi untuk muridnya berfikir sama dengan apa yang dia fikirkan (: Saya bangga dan menanam hasrat untuk jadi seperti dia dan menuju kearah yang lebih baik , InsyaAllah.


Alhamdulillah saya dapat jugak naik Stage. Even Naib Johan saya tetap bersyukur. Pesan si ibu tercinta malam sebelum pertandingan niatkan dalam hati kalau saya kalah dapat pahalanya dan kalau menang pun still dapat pahala itu. Pesan si sahabat dunia Akhiirat saya baca Surah al- Insyirah kan UMMU JANNAH ? Dan saya pegang pada pesanan mereka. Syukur (:

Thanks kepada mereka yang mendoakan. Semoga allah permudahkan urusan anda. Doakan kejayaan milik kita pada masa akan datang. InsyaAllah (:


Redaksi dan webmaster sekolah saya makin move forward. I love this seriously <3 Doakan team redaksi dan webmaster samten dapat sponsor then boleh lah jemput Megat AD. hahaha.



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment