Thursday, March 29, 2012

i love this

Assalamualaikum tak jawab dosa kalau jawab  Allah sayang (:

semalam sekolah saya jadik tuan rumah untuk pesta pantun. saya bertugas untuk redaksi. bak kata junior samten, mana ada kak yuni kat situlah ada camera. next time , kalau rasa rasa nak tayang muka kat majalah sekolah ke facebook ke blog ke panggil kak yuni tuh kay. dia sedia untuk berkhidmat (: 

eh ehh , malam tadi saya mimpi jumpa maria elena zarul dengan lisa surihani dekat pavii.maybe sebab semalam saya lepak pavii sampai dah bawak mimpi. alahaiii yuni ! 


taknak cerita pasal mimpi panjang panjang. niy moment pesta pantun semalam kay. gadis niy dari SMK Perimbun. dalam gambar niy ada 3 member saya yang kawan dari kecik.Peace (Y)


orang kuat belakang pentas. Act ramai lagi yang terlibat tapi niy yang paling kuat hahaha 



lama tak jumpa sekali jumpa habis bateri camera hahaha . 


kami anak dara manish k baii


heyy time niy senior yang bertugas sangat cool. depa buat pesta pantun ikut dan diaa jea. Act , ada video nanti ada permintaan saya upload kayy. meh nak credit dekat depa yang bekerjasama. 

juru pantun : fazril *bucik*
penjaga masa : nuqman *bucuk*
team A : Qarin , harith , lamsah
team B : fuad , danial , azza
hakim (juri) : epul , aten , ayuni , farah , nabil
dokumentasi : naquib
camera : badri
sidang penonton : smk seri nanding.

lepas pesta pantun petang ada training netball. yeah yeahh stamina dah makin kuat. 


tuh diaa president netball. sumpah cool dapat president macam diaa. heyy , doakan kami menang netball kay. jeles dengan team football yang menang tadii. tahniah korang (:

k nanti saya update lagii. Baii readers (:



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment