Thursday, January 19, 2012

attention junior !

assalamualaikum tak jawab dosa kalau jawab alhamdulillah =))

syukur , mesyuarat kokurikulum kat sekolah saya dah berjaya dilaksanakan. yeeaaayyy semua berjalan lancar , dapat balik rumah awal XD 

saya firqah toriq ibnu ziyad =))
yang dah berapa kali juara berturut turut tuuh . hee . *berlagakbetul*

tady kan saya dah decide nak join kelab tahfiz. bila saya sampai kat kelas tuh saya tengok ramai nye lelaki haiih. then , saya tanya lah seorang junior niy,

" adeq , kelab niy semua lelaki ye ? "
" kau nampak perempuan tak kat sinie ? "

ehh , kita cakap baik baik lagi manis sopan ayu berbudi bahasa cenggituh dye jawab. alahai adeq oii , awak tuh dah lah sarung baju colour hijau. buat perangai tuh kasi elok siket. *tumpah nila setitik rosak susu sebelanga* habis baju hijau yang lain pun kene tempias deqq oii ! 

fine , saya pun bla dari situh.

--> please respect your senior. suppose one day when you are already be a senior , jangan tak percaya when there is junior will do the same thing ! hokayy , senyum sekarang ^_^


tyme niy KRS membangun. saya dapat pangkat lans koperal =))

sweet moment dooyy , naquib ngan pejal lari paling laju mase ujian kenaikan pangkat niy. *rindu* kayy dah tutup cerita.

bai semua. saya nak jadi student yang baik lagi berdisiplin. ikhlas kerana allah , insyaAllah.

p/s= malam niy perlantikan exco asrama. hope baby tak jadi ketua aspuri. please allah :')


Thanks Awak (:

1 comment:

  1. huhu.. saba je le.. bila senior baik junior lak bt hal... bila senior x baik.. kutuk pulak...

    ReplyDelete