Friday, December 9, 2011

yuni ngan yana (:

assalamualaikum tak jawab dosa , kalau jawab sayaaang (: 


atotooo , nak jawab lettuw . haha XD 


petang tady lepas jumaat gengg kite datang rumah.ekceli , alaahai buruknye cakap cenggituh. actually dulu dye tuh jiran kita tapi dye dah pindah gombak. kami terpisah :'0 tolong faham perasaan setia kawan . dulu kecik kecik , kitorang basuh pinggan same same , main tali skipping same same , bahan orang same same. haha XD 


paling penting , dye mesti jadi orang pertama tunggu bas cik wahid jam 6 pagi. mase tuh saya baru nak amek wudhu' . 6 suku centuh saya keluar lah beratur nak naik bas. gengg saya niy kan baik hati , saya cut barisan then beratur belakang gengg :D tengah kitorang beratur tuh pulak , datang lagi sorang gengg (sholihin) baru balik masjid dengan abah dye. eh ehh , melebih lebih pulak ceritanya , kang sampai subuh besok tak sudah.

tady dye datang eksited sangat sangat sangat sangat dan sangat :D 



masa niy , mak ngan ayah kitorang sembang kat luar. saya terus ajak dye sembang kat dalam  same same (: 

dye tuition jugaak ><


hee , jari saya kuningg :O kesan kunyit , anak dara masak whuu (:


mate kite same same sepet laah , = =

dulu kecik kecik saya suka mengade sayalah paling tinggi ! look now , dye pulak yang mengade sekarang. saya tnya ape rahsienye ? dye cakap senam pun dye dook , main gayut gayut pun dook , haape ntaaah. nak cakap keturunan . lain pulak tengok parents dye (: winkwink*


saya ajak die tidur rumah , die cakap next week. dye nak ajak tengok hommbak rinduu sekali (: hahaha XD 

sebenarnya parents dye baru balik haji (:



niy kakaq dye dengan maknye (:


padahal cun jea budak niy pakai tudung XD 

dye memang mengade , kan yana ? haha (:



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment