Friday, December 9, 2011

for you loqman <:

assalamualaikum everyone (:


masa raya dulu wanted crew team datang lah raye kat rumah saya.terkejut depa bile tengok ade lelaki baya baya kiteorang ade dalam rumah.


depa : niy sape weyy , abang kau ke ?
saya : takde lah , adek aku lah (gelak gelak)
depa : tak tau pun kau ade 2 adek laky.dekat pesbuk ade gamba kau dengan umar jea.
saya : haha , then , sekarang dah tau en (;


niy gambar untuk refresh <:




intro kene baik <: hokay , saya ade 2 adek laky. yang sorang 13 tahun , sorang lagi 4 tahun. sekarang nak khabar kat hampa pasal adek kite yg 13 tahun , panggil dye loqman jea kay (:



dah kenal kan ? 

yes , cenggituh laa baru gengg XD 


selase lepas.. 6 disember , merayu rayu die dekat ibu nak join kem solat kat serdang. saya yang dengar tuh dah pelik . ape ade hal budak niy nak join kem tiba tiba. haha XD maklumlah , cuti niy tak lekat kat rumah. cari angin dengan fixie die jea , alahai.


malam sebelum dye gerak pergi kem tuh , saya tanya die kau betul betul nak pergi ke man ?  die cakap , aduhai malas pulak tetibe. yelah nak packing baju bagai. dah tuh ? kau join dengan member eyy man ? loooh , rupe rupenye die pakai seluar. XD eh eh , rupe rupenye dye pergi sebab gengg dye ajak join kem tuh. ayoyo , adek oii ><


petang selasa my family hantar die dekat masjid UPM , serdang. saya tak ikut sebab petang tuh ade tuition , wheee (: kalau tidak mesti ade gambar die dengan gengg die kat sane <:






nak dijadikan cerita , balik jea die dari kem tuh , whoaaa , :O sila terkejut , buat muke buat muke , whooooooaaaaaaaa :O whoooooaaaaaaaaaaaaa :O . yes , cenggituh laaa ;)


die sapu sampah bebb. susah nak tengok anak bujang pegang penyapu. wahh wahh , rajenn ^^ . muka saya dah blushing dah tengok die.dalam hati cakap : lepas niy ringanlah kerja aku ! haha XD 


dah tuh bangun awal , subuh dekat masjid. kau ade ? kalau takde , baik kau buat ..mase muda niy , tenaga lebih siket :D sejuk hati saya sebagai kakak kandung die , belum kira sejuk perut ibu mengandung lagi. wheeee <: dah tuh , siap siap pergi ikut abah bekerja. weheeeyy , manis dapat suami camniy. haha  ><   


ibu  : k.ngah , perasan tak muke loqman ade nur ?
saya : yeke ? tak perasan pun , tapi nampak lah perubahan die.
ibu  : ibu rase berkat die hafal juzuk 30 lah (senyum senyum ibu)
saya : ye kut , ibu <: 


hamboooi , niy belum hantar dekat pondok lagi. wheeee , bertambah sayangg dekat die lah  (: malam lepas mengaji dekat masjid , die rushing pergi kerja dekat kedai abah (: tak tau lah niat die nak kumpul duet ke hapee tapi yang penting dan sangat penting die dah berubah (: 



mann , angah tabik dengan kau lah (:

hope kau istiqamah <: winkk winkk *


p/s = saya dah edit post third wishlist dengan wishlist holiday (: <--pictaa , i mean (:

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment