Friday, December 30, 2011

dah tunaaang daah !


hai awak.saya baru balik dari luar negara.alhamdulillah , pengajian yang saya idamkan dah tercapai.terima kasih ya allah.Sabtu lepas , time saya baru balik Malaysia ade rombongan merisik menunggu kat airport.Ibu abah terkejut dengan kehadiran rombongan itu dan saya double triple forple lah terkejutnyaa.

alhamdulillah majlis berjalan lancar [:


betul lah buku cakap : kita takpayah carik siapa yang cocok buat kita. just soleh/solehah kan diri sendiri nanty datanglah yang terbaik buat kita.semuanya dah tertulis kat luh mahfuz.


ustaz yang mengajar saya pun datang di majlis pertunangan.ustaz saya yang pakai serban dua dari kanan.sememangnya ustaz jea yang pakai serban :)


yehha yehha ! kak siti dah tunang.lagi 6 ke 9 bulan kahwin lettu.congrate sisterr [:


keluarga pihak lelaki.


kak siti dengan mak ngah [:


saya ada satu cerita.time klimaks majlis niy , time nak sarung cincin.kan ramai ramai masuk bilik dah tuh salam salam bagai.masa tuh saya duduk atas sofa tiba ade sorang nenek tuh dia cakap : eh . mane satu tunangnye sambil tunjuk kearah saya dengan kak siti .

dalam hati jahat cakap : eyh nenek niy ! melawak pulak diaaa !!

kay , saya tau saya nampak matang :)


ibu kalau ade rezeki nanty angah nak pakai purdah [:



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment