Friday, September 16, 2011

wanted crew team berayoo :D

assalamualaikum , tak jawab dosa , kalau jawab sayang (:


yes , dapat jugak raya dengan member , tahun lepas busy dgn schedule pmr sampai tak tau apa itu raya pada tahun 2010 , haha ! 


meyh dengah ceritera saya :


 :syira : haiza : dayah : ain :
ini gamba pertama yang kami tangkap :) tyme nyh , dah kenyang makan nasi lemak  , then gerak umah qash (:

heee , wanted crew team <3

nampak tak saya yg comel kat situh ;)


haiza and syira

*act , early in the morning , syira nak cari baju raye nak iron , then , timpa kemalangan kat kaki dye , alolooooo , syiann . bedarah teruk bebb , memang seraam ahh !

tapy dye still ikut wc team beraye sebab nak sangat datang umah saya nad qash <3

thank you syiraaa , i'm truly appreciate that <3


haiza and saya gila gila  , gila gila camera :) haha :D 

*buktinya ---> pak cik md sah tau , tanyelah dye (:


^______________________________________________________________^


sweet lah awak , saya jeleeeesss ! haha :D 


tyme nyh dah sampai rumah hajar :)

*thanks hajar , susah susah jee buat kan bihun panas ^___^ sedaapp  <3


gembiranya awaaaakkk :D




seriously , missing kak lanii.tyme dye keluar nak salam dengan kiteorang , stok muke semua excited !! dah takde yg cover pun , <3

kak lanii <-----3 dari kiri :) 


dalam perjalanan pulang ^_____^


hajar kasi choco muffin , swear sedaaap <3

kalau buat niaga , laku macam goreng pisang panas , lesaaaaap !! haha :D 


ini saya punya , jom share awaaak :)

maceh haiza , syira , dayah , qash , ain , hajar , mumtaz , 

today , awak buat saya bina satu kenangan indahh , dude <3

give thanks to allah <3 


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment