Saturday, August 11, 2012

Masa untuk berkorban (:

Hai Assalamualaikum (:

Kejap je dah 11 ogos cepat betul ramadhan main kejaar kejar kan. trial pun dah melambai lambai tuh. Eveghiweek jalan raya penuh dengan kereta , masing masing kejar baju raya kuih raya langsir raya sofa raya and etc kan. *malam lailatulqadr jangan lupa kejar (kelip mata)*

Source pictaa : Ardani temoookk (:

tadi kat sekolah semua F5 ada extra class. subjek arab , syariah dengan quran sunnah kan. semua nak buat pecutan trial ececehh. masa saya lalu depan kelas farabi saya nampak kawan kawan saya tengah belajar dengan sazah Munyra. saya terfikir, ehh dah besar dah kan kita semua. dah nak ESPIEM. bagusnya kawan kawan saya sanggup korbankan masa seawal pagi untuk tuntut ilmu.

balik kelas quran sunnah tadi saya ada kelas add math dekat rumah doktor Rauf. abah kerja. ibu teman kak long beli barang nak balik KUIs. nak tak nak gerak jugak naik motor pergi taman jasmin sorang sorang. sebelum naik motor, doa banyak banyak. jalan situh memang wajib jem *jem nenas* lawak sangat ke nurul ? 

alhamdulillah selamat sampai dan balik. time balik tuh hujan panas. redah jugak sebab kejar masa nak berbuka dekat rumah. balik balik ardani cakap bucik eksiden. Ohh Maiii Friends :'(

Ardani cakap 20 jahitan pastuh nampak daging. Ayam tak masak lagi sebab tuh nampak daging je *lawak lagi Nurul* Stay strong Bucik. kalau naik motor tak eksiden tak macho lah kan.

Kepada rempit rempit take care naik motor sebabnya raya nak dekat dah tak mau lah raya kat spital macam azri tahun lepas haa. tak mau lah raya nanti kene kejutan macam dani tahun lepas haaa. *suka suka je haa*

Pesanan ringkas : Ingatlah orang ter-Sayang :')

P/s = Awak tak reply pun text kita :'(

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment