Monday, July 16, 2012

Semangat Nurul !


Alhamdulillah Photoshoot untuk majalah sekolah tadi berjalan lancar. Terima Kasih tuhan :')

Nurul , Semangat tak bila baca entry Jane tuuh ? Semangat kan. Rasa macam tak sabar nak tengok ibu abah menangis kegembiraan bila tengok slip anak kedua dia Straight A+

tapi kalau semangat time ni je then takde changes. It's Nothing Nurul ! Macam air sirap mengalir kat daun keladi. Macam mengira bulu kambing tak sudah. Bab analogi ni kau memang style Nurul.Tahniah laa.

Thanks Jane buat entry tuh untuk saya. Terharu nii *leleh* haha padahal tak mention sape sape pungg.hahaha.

Okay okay nanti malam saya tebus balik saya tak masuk kelas tadi. Saya akan cuba sehabis baik untuk siapkan Homework. Sebab tercabar dengan NajwaLatif. Dia sempat siapkan Homework even bersepah show dia time weekend ><

Okay Awak. Saya kene korbankan movie Nada Cinta untuk ESPIEM nii.

Bai , nak buat Homework !
Opps .. Thanks ye Aimi , Danie , Qarin , Fais . Tadi mereka beri kerjasama yang baik time Photoshoot. Even Our teachers absent hari ni , Kami still teruskan Photoshoot ni (:


Thanks jugak kat awak (:


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment