Saturday, July 7, 2012

*no tittle*

hati saya sehat. saya tak fikir langsung apa yang Qarin post kat pesbuk. saya tak kesah pun ada junior yang nak backup Qarin. malam malam saya tidur nyenyak. tak terjaga pun pukul 3 ke empat. saya tak fikir pun kenapa isu ni boleh bangkit. percayalah.

Allah , kuatkanlah hati ini

mereka tak mengerti

Engkau Mengetahui

Hai Hazim Arjonit 

Hai Donni Saputra

Hai Hafiz Mazuki


...................................................................................................


hai (:

nampak saya ?

kecik kecik dulu kurus. muat kebaya haa. kecik kecik dulu tak fikir pun big matter. main tidur makan tulah seharian. makin besar makin matang. makin besar makin comel. stop nonsense. *erghh*

hai awak. jom kenang masa silam. gambar tuh time jamuan raya kat taman saya. first time ada jamuan raya. tu sebab mereka buat persembahan nasyid. malam malam pergi rumah Cik Maya (mak khairul azman) practise nasyid. pakai microphone. sabtu ahad pun practise lagi. lepas habis practise masing masing ajak main. main tali skipping depan rumah saya. saya lah juara main tuh. tapi kadang kadang tuh kalah jugak bila lawan si likin. 

solo tuh senior samten. aisyah maliki (:

masa ni bawak lagu sekeping hati dengan assalamualaikum kalau tak silap


dah next year nya baru ada lelaki join nasyid ni (:

time ni bawak lagu nur kasih dengan ape ntah *tak hingat*

solo tuh Kak Rima (kakak kepada si likin)  

Qash dengan Azman pun ada (:


time ni saya bawak intro dengan outro

ni majlis jamuan raya sekali dengan budak budak taman nak berkhatan.tu sebab banyak bunga telur kat depan tuh. meriah taman saya. 

rindu masa muda ^_^

oke oke cukup dah setakat ni. malu lah nak cerita panjang panjang. 

alright Selamat jalan semua ..
Assalamualaikum (:

Ingatan saya buat awak : Allah suka hati yang tenang ^__^
 

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment