Thursday, February 9, 2012

senyum macam niy <:

assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaa <:

lately sangat busy.sekarang saya prepare untuk amal islami. dua acara saya join , biasalah syarahan tuh kaaan dari kecik lagi.*bongkak* dan satu lagi marhaban. niy tak penah ade pengalaman masuk tapi nape ntah gatai gatai nak masuk.hihi.amal islami niy minggu depan rabu dan khamis. doakan saya berjaya. thankyou <:

then , saya prepare untuk KTQ syarahan bahasa melayu. yeayyy , niy first time masuk gabra takyah citer laaaahh.saya paling suka time spontan laaah kan. sukaaa sangatttt laah cikgu <:

okayy , saya juga masih mencari ahli KRS yang berminat untuk join kawad kaki. doakan saya kuaatt sebab kawad statik pun tak ajaar budak budak niy lagi. inikan farmasi. terbaiiik <:

dalam kepala dah banyak program untuk bengkel setiausaha Pengawas niiy. tapi belum sempat nak buat ketas kerja. nasib baik saya ada Faqua. diaa boleh back up sikit sikit <:

saya tengah dengar mawi berzanji niy T_____________T

guys , besok dekat sekolah saya ada sambutan perarakan maulud nabi.saya pegang bungga manggar yang macam rambut awan nanoo tuuh >< tapi saya mintak excuse sebab nak hambik gambar untuk redaksi <: saya president redaksi sekolah. peace <:

pagi tadi ada orang buat saya senyum sorang sorang ^___^
nasib takde pakwe tegur . hihi . *gelak miang*

oryte readers. saya nak sambung buat teks syarahan.entry niy takde picture okayy pasai rushing nak update niy. homework belambak lagi tuh. malam niy jumpa lee (pakwe cina sumber inspirasi) kat tempat tuition <:

bai , assalamualaikum <:
doakan saya kuat

Thanks Awak (:

1 comment:

  1. Angah! Hai Assalammmualaikum :) haritu baca message kat shoutbox tu. a'ah masuk. aandd btw good luck! Sabb tak masuk amal islami pun, masuk yg kat sekolah je.

    ReplyDelete