Thursday, February 23, 2012

milo ais <:

assalamualaikum tak jawab dosa , kalau jawab belanja mosha. isnin depan atas meja kayy (:
deal ! fullstop .

Heyy , tau lah isnin depan bufday kau. Takpayah lah nak suwit suwit ingatkan aku ye. Aku bagi kau , kau bagi aku. tahun lepas je kau dengan aku bagi seribu macam alasan. tahun niy qada' laah. berganda. yeayyyy.

Peringatan buat kau ,. toksah duk bagi excuse rantai tuh masuk dalam lubang jamban lagi. aku dah penat dengar.Hampa hati betull.


Sudah macam Wanted. Dia Kasanova okay (:

THE END 

hai Qarina (: muka Qarin sangatlah bengang pabila Aina ngendeng ngendeng kan dia dengan Qarin time perbentangan syariah islamiah dekat dewan tadi. watlek wat cool Qarin (: 

Nak cerita pasal Karnival Tadarus Al-Quran sesungguhnyaa.
Besok jumaat ada reheasel (tak tau lah betul ngak spelling) sabtu dah Pertandingan. saya dapat undian numbor satu. doakan saya kuat , fasih bercakap , lancar , otak dapat bergerak dengan pantas time spontan , paling penting sampaikan ilmu yang boleh hadirin hambik buat pengajaran dan amalan.

Terima kasih cikgu Rohaiza , kakaq Zaidah , ustazah azarina , Ibu anida , Imam Mansur , Kak Long , Abah Khalib , akaq 25 tahun , anis amira , zainuddin , Azizul , Ustazah Fadzilah , Ustazah mastura , cikgu hasnie , ustazah Nirmala , Cikgu juwita , hazim Hazman , Faizul , Fatin amirah , Farah gendut okayy , memang banyak tak terkira. Thanks a Lot.

Dan kepada awak yang membaca , nak mintak jasa baik tolong doakan saya juga terima kasih (: 


Fokus dekat baju kakaq niy. time niy saya join Pidato Piala Perdana Menteri dekat PWTC. Kakaq niy berjaya ke peringkat seterusnyaa. 



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment