Thursday, February 16, 2012

alhamdulillah <:

heyyo everyone (:

Awal pagi tady saya sempat nangis depan ibu. Lately , ibu cakap saya cuai. Mane taknyaa , Al-quran yang dibawaa everyday tuh saya boleh tak ingat letak mane. Kertas Syarahan yang cikgu bagi tuh saya tertinggal kat padang sekolah atas pokok. Even semalam saya dah carik petang petang still tak temu dehh. Sampai kan ada mamat tuh cakap , "banyak tangkap gambar burung dekat padang tady ?"  kan saya dah cakap budak samten memang PRIHATIN kesemuanyaa.

Pagi tady bawak moto slow slow sambil kesat air mata. Sampai aje school diam diam. Otak duk mikir , hati duk doaa banyak banyak.

Pergi padang sambil buat low of attraction. Alhamdulillah , jumpa Kertas Syarahan !! sumpah seronok sangaaat. Niat hati memang nak sujud syukur daah. Allah permudahkan Urusan hari niiy.Saya winner Syarahan Bahasa Melayu. Winner marhaban jugaak.


Marhaban tuh saya target second place laah sebab firqah Salehuddin budak yang berpengalaman kaan.Then , dorang winner last year. Tapi tahun niy rezeki kamii. Alhamdulillah :D 


Disebalik kesedihan terselit kegembiraan. Thankyou (:

Balik rumah tady terus cerita dekat Ibu. katanya si Ibu berkat loqman (adik saya) doakan. Adik saya study dekat Pondok Pengkalan Hulu. Doa orang alim cepat makbul kaan ==' sedih pulak tibaa. Terima kasih maan. I Love You.


Dah dua tahun kelas kamii menang Perarakan Maulidur Rasul dan Sepanduk Terbaiikk (:

Happy Bufdayy Luqman Jasmi (:



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment