Monday, December 19, 2011

seriously , i hate you .

heyyo eberywan . err , everyone [:

hari niy budak 4 bukhari ade jamuan kelas dekat permaisuri ke titiwangsa ntah. keliru. :) then , tady saya gerak sekolah sebab nak pos surat pindah slip PMR semua tuh. kejap , kenape rase sedih sekarang. ye , saya sedih sekarang. anda rase taaak ? hmmm. hmmm .

bunyik macam saya yang nak pindah. ye , memang saya pun ! kenape ? tak puas hati ? saya punye pakwe. eh eh , saya punye BFF . tau BFF tuh hape ? BFF tuh boy friend forever. kayy , sangat mengena.


kalau dia terpindah dekat sekolah anda , sila jangan mengorat ye >< <--- PLEASE 


terima kasih awak :')


buatlah muke sampai lebam. saya tetap benci awak .


mase jane sibuk jumpa pengetua lebih dikenali sebagai bunda. saya dengan ustazah hajar niy bersembang sembang. dye cerita pengalaman dye dekat kem yang ade budak kemboja. see ! dye pakai tudung pun dah macam orang kemboja. bergurau ye hajar . hikhik [:

sangat comel budak budak kemboja yang ada dalam phone ustazah hajar :)

cuti next year , boleh lah pakcik makcik hantar anak anak dekat ustazah niy [: beliau sangat berpengalaman ye :) beliau juga bakal menerbitkan buku nahu untuk pelajar SMA tahun depan. sila percaye , saya berkata jujur. am i right , ustazah ? ;)


cool . saya benci awak. sebab itu saya buat tanduk . 


kayy , jangan tipu kata hati. i knows you jane. 


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment