Tuesday, December 13, 2011

sangat cool [:

heyyo hello semua (:


semalam malam maksudnya malam semalam saya lepak kat masjid lame lame lepas mengaji.kalau lepak masjid mesty buat amal ibadah kan ? belajar tarannum ke baca quran sedap sedap ke kan ? kay , itu maksud yang sama [:


ohh , tidoook tidoook !

saya teman umar main dengan kawan dye. sangat cool dorang main. tiap tiap goal mesty ade yang tak puas hati then penalti sesuka hati :D

geli hati deeeh ^^

kejap kejap , najwa latif tengah perform kat malaysia hari niy tuh . jom tengok same same jap [: nanty sambung cerita lagii *_*

kay kaayy , dah sudah [:

jom eksperesi cerita dengan gambar :D 









ini budak comeyy , panggil echa jea ><

masa niy abang dye makan dah tuh saya pun tolonglah jagakan adeq dye niy :)



yes , niy team junior malaysia yang sangat terkenal kat taman sri cheras jaya [:


sangat sangat sporting guys . i love them [:




shahrul nizam . dye kawan loqman . form 1 for sure. 
dye sch dekat sambest [: 

kalau tengok muke dye real , handSOME lagi doyy.


umar dengan echa [:

lepas tengok dorang main bola. saya , mama echa dengan abang echa pergi kedai bundle. kedai bundle tuh memang ade dalam kawasan masjid. ustazah siti yang jaga kedai tuh. dalam tuh , macam macam dijualnye. baju , seluar , tudung.. alahai pakaian lah senang then ade perfume , ice cream , ice blended , kasut , jajan pun ade. tau tak jajan tuh hape ? yang macam keropok , gula gula tuh yang manis manis masam budak budak suka tuh lah :D 

pizza jea takde :( 
sekarang saya mengidam pizza , kalau awak ade order kirimkan kat saya sekali yea. text saye nanty saya bagi alamat rumah = =


echa dalam kedai bundle. belakang dye tuh perasa perasa untuk ice blended [:

malam tuh sangat meriah dekat masjid sebabnya ade ustaz mahsuri ceramah [: then , ade makan makan besar gituh. saya balik lewat siket malam tuh , duduk sembang dengan ustazah siti sekejap.

ye , dalam banyak banyak guru yang mengajar saya , ustazah siti lah yang paling saya sayannng dan rapat (: gurau dengan dye macam dengan member. kalau ade pape event dekat masjid ke rumah orang ke , mesty dye jemput punyee ! dulu saya dengan member kat taman niy selalu jea bergurau dengan ustazah siti niy. tapi sejak dah besar niy , member malu malu kan pastuh busy pasuh stay hostel. then , yang outsider ciput ajeelah. dan sebab itu , saya lagi rapat dengan ustazah siti berbanding mereka :D 

p/s = lepas zohor nanty , ade buat bubur syura kat masjid. siape free , boleh lah datang . memeriahkan lagi rumah allah [:



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment