Wednesday, November 30, 2011

wishlist holiday (:

assalamualaikum everyone (:

alhamdulillah , wishlist holiday hampir tercapai (: 

lesen P sudah ku genggam erat erat :>
projek akaun aku dah hantar , dah imbang pun (:

novel sebarkan cinta-Mu berjaya dihabiskan , even pada hakikat aku malas bace pasal tebal sangatt tapi bace siket rase macam taknak benti dah (: u try laa ^_^

-
-
-
-
-
-
-
-
-
then , ade 3 wishlist aku yang belum tercapai lagi dan aku harap esok first december , i try my harder to get it :D 


story morry cherry here (:

awal pagi dah mandi dengan air yang cukup sejukk , wheee (: walaupun aku risau plus nervous dan takut kene repeat , tapi aku try buat muke cool depan parents. tyme my sis amek lesen motor , ibu abah join bagi semangat kat dye , dan dye pun suksess ! :D syukur woooot wooot (:

then , pagi tuh ibu abah prepare nak tengok k.ngah test (: tibe , abah kene hantar budak kerja , teruss berkecai hati weeyhh , tapi 50% semangat lagi , nak taknak berdikari laah naik motor sendirik menuju imkeda.

aku try lalu jalan besarr :D bestt tuh meter icon ade 140 , aku maintain bawak 80 <: kalau korang ade problem , boleh hilang lah ditiup angiin (: dan patutlah remaja suke rempiiit ! *baru feel (: haha .

sampai jea jumpe dengan aiman zulhaqeem (: tuh member sekelas. terus aku ikut prosedur kat sane , datang pulak pegawai JPJ nak test tuh , yg gurl tuh baekk (: kene yang boy masuk , hati aku dup daapp  duup daap ! ape taknya tengok misai dengan kening dye jea rase nak tercabut jantung ! wheee :D haha.

sampai mase dye panggil name , ade name ridhuan muzamil (: ehh , macam nama member secondary school laah , sekali tengok , alahai betul rupenye ! untunglaah , dah kacakk whee (: haha. adeq dye satu school dengan aku , namenye ridhuan muzakkir kalau tak silap <:

tengah duk test tuh , dah suksee bahagian 8 terus menuju titian keciik ! sebelum sempat aku naik titian tuh , aku dah kenyit mate kat tuan malik yg kacakk dengan misai dan keningnya (: (rugi tak amek gamba dye) haha. dye balass senyuman ,. terus semangat naik titian tuh ! :D 

alhamdulillah , berjaya ! bahagian 2 aku dapat 20/20 (: sebelum aku starting , dah jampi serampah kat tuan malik (: baik pulak dye bagi full mark <: bahagian 3 , aku dapat 12/14 <: sokayy , janji lulus , bukan ?


alhamdulillah , jimat duet ibu abah <: takpayah angah nak ulang lagi (: berkat doaa youu :D even sebelum angah start angah jeling jeling mane kereta abah , still takde :') tapi angah tabah , allah kan ade (: wheeeee <3


citer tak habes lagi kay , jam 10 setengah aku tunggu turn nak cop JPJ , tibe ibu call tanye angah dapat turn number berape , angah dah lulusss ibuu (: suare ibu sumpah eksited , suke suke ^_^ terus ibu suruh balek :D  , kay , angah dengarr cakap ibuu ^______________^




dadaaaa everyone (:

esok jamuan kelas 4 tarmidzie :D

Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment