Saturday, October 8, 2011

students cemerlang , negara terbilang :>

assalamualaikum, tak jawab dosa , kalau jawab sayang <3


waktu cengginih student semua busy dengan buku.al maklumlee , exam dah panggil panggil suruh struggle kan :D budak UPSR dah merdeka , budak PMR lagi 2 hari lompat lah tanda merdekanya mereka, kan adaaah


saya student SMA :) 
SMA stands for sijil menengah agama ^___^

saya percaya anda tau result SMA boley bawak student pergi mesir , jordon .

exam SMA start 24 OKTOBerrrR 2011 

doakan saya dan batch 95 community dapat cipta sejarah baru kat SAMTEN seperti yg telah kami proove it last year.skolah kami dapat top 3 best school for PMR result especially dalam subjek arabic <3 GPS subjek arabic menurun --> tanda cemerlang :)


trial yg lepas , saya baru dapat result tauhid feqah dan tafsir hadis (:

subjek nahu sorof dan mutolaah masih dalam semakn ustazah terCHINTAA <3

tauhid feqah : 87% (jayyid jiddan)
tafsir hadis : 92% (mumtaz)

alhamdulillah , berkat usaha dan doa kita semua sama sama kan (:

keterangan jujur : hati saya gumbiraa saat dapat ketas tafsir hadis , ustazah cakap AHSANTIEE ^__^

bukan ape , sejak naik secondary school susah betul nak dapat highest mark.lain ah gengg bukhari macam aien saliha , aifaa qarin , luqman jasmi , hafiz hadi , adlina. setakat 80-90 above perkara biase bagi mereka kan :)

awaaakkk semua yg membaca entry niy , doakan kami mumtaz dalam exam dan kehidupan dunia akhirat ^___^

maaaaaceeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh ^_________^


Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment