Saturday, October 1, 2011

kisah atuk kite :D

assalamualaikum , tak jawab dosa , kalau jawab sayang (:

awal subuh lagi , my family dah gerak nak ke Hospital Teluk Intan , Perak.atuk saya sakit *darah tinggi..area jam 9 pagi , kiteorang dah sampai.wewiiit , ibu dah tak sabar sangat nak jumpe atuk ! abang guard tuh tak kasi masuk ramai ramai , dye cakap sorang jee boleh naik (: then , saya and siblings lepak area hospital tuh , tyme niyy abah pergi cari parking.

kami 4 beradik , lepak kat taman and snap gambaa ! biaselah , saya niy pantang ada new scenery ! eksited kemaen lagi , hahaha ^____________^




fyi , hospital teluk intan niyy , tempat ibu lahirkan saya and sis (:





lepas jumpe atuk , pusing teluk intan ( cari barang ) then , hantar barang kat atuk :) buat itu buat ini , kami terus ondawayyy balik umah atuk ---> rest :D

tak sampai berapa minit , tiba nenek call cakap atuk boleh balik hari niyy gak !! waaaaaah , berbunga bunga hati saya , * cept betul allah kabulkan doa KITE kann ? (syukur , alhamdulillah)

adeq beradik ibu semua balik kumpul same same , udah macam hari raya >___< 

okayy , lepas hapal tafsir tajuk sembilan , saya layan k pop dengan adeq sedara , dye yg ajar ! sayaa onnn jee ahh * open minded kan :P



ewaaaahhh , dye minat giler super junior dengan big bang ! tengok ah pesbuk dye !

dye cakap , kakaq huda yang ajar dye layan k pop.

damia sofea and kak huda die

 whoaa ! pengaruh besar bebb * melentur buluh biar dari rebungnya <---bak kata RAIS yusop :D    adeq sedara saya tuh hapal kut lagu tonight by big bang tuh , and dye minat giler romeo rambut cacaak pakai kete hitam dalam videoo tuh !


okaayyy , sampai situh je lah dulu yee , yang pasti saya gembira bila atuk boleh gelak senyum senyum bila saya buat lawak * hilariouss !! jom kite doa same same , biar atuk cepat sembuh , jiwa kental !

p/s = penimbang berat shopping complex kat teluk intan kate , berat saya dah naik 2 kilooo , tolong ingatkan saya supaya jaga kesihatan , jaga pemakanan , jaga badan ! wokayyyh ? maceh ^___________^ 

nanty dah sampai rumah , saya upload gambaa kayy :)



Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment