Wednesday, September 14, 2011

new page new heart

assalamualaikum :) 

tak jawab dosa , kalau jawab sayang (:

fyi , ini belog ketiga saya. awalnya , diberi nama yuniestyle. tapi telah ditukar atas sebab tertentu , mane boleh bitau , haha :D then , tukar angahilarious , dan sebab ape ntah blog angahilarious tak dapat dibukak. tak tau virus ape yang dah berjangkit. dan ini yang ketiga , angahilariouss , saya hanya tambah "S" dibelakang tuh :) simboliknya , plural kepada hilarious :) maaf , teacher and sir , saya main tibai jee. haha :P

meh dengar ceritera saya , saya suke bercerita . pantang ade cerita , share share jee :) haha , peduli ape , sharing kan is caring (:

waktu blog kedua dijangkit virus , saya sunyi sebab tak dapat nak godek godek blog uh , boleh post tapi tak boleh view , pelik , bukan ? virus pelik melanda :P dan saya try tanya member yg pakar dalam blog , seperti shahrincool :) tak kenal ? pergi check youtube then taip shahrincool , nanty kenal lah member tuh :) 

shahrin cakap sorry tak dapat nak tolong , dye tak sempat nak kaji mase duk luar negara :D haha , alasan uh saya reka sememangnya :) okayy , dah giveup bila macam macam inisiatif saya try untuk refresh blog angahilarious tuh !and decide nak create new blog , dan inilah hasilnya :)

it's nice to be nice 

simple quotes.. , try bace slow and motion then feel it :) ade rase tak , ape yang saya rase? tak rase ? ternyata kita takde chemistry :'( ..next , try another wayyy , ringankan jari search goggle translate , so what the answer ? bagus baik ? baik translate bajet baik jee :P aduuh , google pun takde chemistry lah dengan saya.

awak semua saje buat buat tak rasa kan ape yg saya rase , saja nak suruh saya ceritera kan , menci ah camnyh :P haha :D 

kan lebih baik jika kita try jadi yang lebih baik daripada yang sememangnya lebih baik , understand ? haa , kan lagi belit pikiran nak mikir.senang citer , esok lebih baik dari hari niy , dan hari niy lebih baik dari semalam , sesungguhnya saya tak mau tergolong dalam golongan yang celaka :'(

so that , ucapan selamat berblog kembali kepada saya sendiri ! haha :)




Thanks Awak (:

No comments:

Post a Comment