Saturday, September 24, 2011

muke kitewww ade iras iras awak ke ?

assalamualaikum tak jawab dosa , kalau jawab sayang (:


selama niy kite berkawan , takde pulak orang cakap muke kite dua same macam kakaq adek kan ? tapi sejak kite semakin rapat , bersepah orang cakap kite niy macam siblings , what the FROGGY :D 


credit to canon DSLR self timer (:

yes , saya memang kakaq awak pun :) sebelum kite pergi dinner malam niy , saya ingat lagi awak cakap camniyy


awak : dulu mase kiteww dgn tuttt , knpe takde orng ckp kiteww dgn dye mcm adek beradik :P 


saya :  ( gelak ) apesal kuang hajaa sangat niy ? :D 


awak : gelak samee ^_____________^


maybe sebab malam tuh kite same same pakai skirt cindarella en (: serius , awak nampak tomeyy :O haha.

credit to seri ariful and azza :D

minggu niyy awak teman saye pergi sekolah.awak memang takde rase bersalah kalau tak pakai helmet ke sekolah..kecoh semua orang tegur nape awak tak pakai helmet , still awak tak pakai kan. bila saya dah tegur , baru awak pakai :)

itu maknanya ape , awaak ? 

bila saya penat bawak motor ,saya lepaskan handle. then , awak tolong press kan untuk saya.waaaah , beraninya awak :D

itu maknanye ape , awaak ?

bila saya penat , tertidur atas katil..then , awak sanggup tunggu saya bangun padahal perut awak dah menyanyi lagu " FAVOURITE BOY " tanda lapar.

itu maknanya ape , awaak ?

bila saya terjaga pukul 4 pagi , awak pungg bangun temankan saya sampai masuk waktu subuh , 

itu maknanya ape , awaak ?



awak yg saya maksudkan tuh , budak kat atas niy lah :> mase niy , saya suruh awak duk bawah terowong tuh , then, awak bajet taknak . lastly , kuar gak kat mulut awak , eyh , boleh lah :D kan terbukti our friendship is awesome <: <----(Salah satu sebabnye ah)


awak ummu jannah , saya taknak jadi kakak angkat mahu pungg kakak ipar (teringat ammar a.k.a. risk urself) , cukuplah awak menghargai persahabatan kite ^____^ kerana allah ;)

p/s = terase macam dah kene hidup berdikari.pergi sekolah sendirik , masak sendirik , basuh baju sendirik , bangun awal sendirik :> step to matured <:


Thanks Awak (:

2 comments: